Webáruházunk egy könnyen kezelhető online felülettel rendelkezik, ahol Ön kedvére böngészhet kínálatunkból. Ha konkrét elképzelése van, úgy használhatja az oldal felső részén található keresőt, de ha még nem döntötte el mit szeretne, úgy a „Webáruház” menüpont segítségével tudja előhívni a termékcsoportokat. Az Ön számára megfelelő termékre kattintva megjelenik annak adatlapja, ahol további képeket és információkat kap. Itt tudja kiválasztani a rendelni kívánt mennyiséget.
- A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, megrendelés előtt Önnek nem kötelező belépnie a rendszerbe. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az Elfelejtett jelszó gombot. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Bejelentkezést a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a Bejelentkezés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
- A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Egy termék törléséhez a mellette található mennyiségi részbe írja át a mennyiséget 0-ra. Amennyiben a termék darabszámát szeretné módosítani, úgy az ugyanitt található mennyiségi részbe írja át a mennyiséget a kívánt mennyiségre. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, lépjen vissza a Webáruház menüpontba és folytassa a vásárlást. Ha minden rendben van és Ön a megrendelés mellett döntött akkor a „Tovább a pénztárhoz” gombot megnyomva (kattintva) véglegesítheti a megrendelését.
- A „Tovább a pénztárhoz” gomb aktiválása egyúttal fizetési kötelezettséggel járó jogi nyilatkozat megtételét jelenti az Ön részéről. A téves megrendelés elkerülése érdekében a rendszer megjelenít egy feltűnő formátumú, könnyen olvasható „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” feliratú figyelemfelhívást is, amely jelzi, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele a vállalkozásunk, mint szolgáltató javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után. A rendelés csak ennek a felhívásnak a tudomásul vételét (kattintást) követően válik véglegessé.
- Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a SPAM (levélszemét) vagy promóció mappába kerül. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
- Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy „Rendelés megerősítése” visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
- A rendszer által generált rendelés-megerősítő email alapján Ön egy további e-mailben megkapja a szállítás pontos adatait (dátum, csomagküldemény-azonosító, logisztikai partner elérhetősége).
- Az Ön megrendelése jognyilatkozatnak minősül, melyet a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomását követően jogi szempontból ráutaló magatartás útján létrejött szerződésnek kell tekinteni. A rendszer a megrendelést egy tíz számjegyből álló megrendelési azonosítóval látja el. A szerződést megtestesítő megrendelést, valamint az adatokat tartalmazó visszaigazolást az Ön későbbi tájékozódása, esetleges jogérvényesítésének hatékonyabb lebonyolítása érdekében papír alapon is kinyomtatjuk, és így iktatva az adózás rendjéről szóló hatályos jogszabály értelmében 5 évig megőrizzük.
Gyakran felmerülő kérdések:
Hogy törölhetek egy terméket a kosárból?
Az oldal jobb felső sarkában találja kosarát. Az egérmutatót fölé húzva és rákkattintva egy új oldalon megjelenik a kosara tartalma. Egy termék törléséhez a mellette található mennyiségi részbe írja át a mennyiséget 0-ra.
Mit tegyek, ha nem tudom megrendelni a terméket?
Amennyiben problémába ütközik a rendelés feladása közben, keresse ügyfélszolgálatunkat.
Hol tudom módosítani a kosaram?
A weboldalunk jobb felső sarkában találja meg a kosarát. Az egérmutatót fölé húzva és rákkattintva egy új oldalon megjelenik a kosara tartalma, ahol a megrendelni kívánt termékeket láthatja. Módosításukhoz a termék mennyiségi részébe írja át a mennyiséget a kívánt mennyiségre.
Mit tegyek, ha a megrendelés elküldése után szeretném módosítani vagy kiegészíteni a vásárlásomat?
Az elküldött rendelés módosításához vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha új rendelést ad le, akkor az külön rendelésnek számít, amire külön szállítási díj vonatkozik, ezért célszerű a rendelését módosíttatni ügyfélszolgálatunkkal. Miután átadtuk rendelését a futárszolgálatnak, már nem áll módunkban rendelést módosítani.
Rossz mennyiséget rendeltem a termékből. Mit tegyek?
Mielőbb keresse ügyfélszolgálatunkat, hogy időben tudjuk korrigálni a hibát.